Високоефективните организации, които не просто се развиват, но и заемат водещите позиции, се отличават по три неща: вдъхновяващите лидери, стимулиращата работна среда и компетентните служители.
Ние разбираме критичното значение на всеки един от тези три фактора. Затова Re:Start методологията внедрява умения и компетентности именно в тези три области.
За да бъдат вдъхновяващи лидери, да постигат резултати и да управляват ефективно хора и процеси, мениджърите се нуждаят от специфични компетентности. Част от тях са свързани със самия ръководител – като лидерството и способността да взема решения, например. Други – с начина, по който ръководи хората, а трети – с управлението на процеси и резултати. С Re:Start методологията ние внедряваме именно тези критични умения и компетентности, от които пряко зависи успеха.
Как работят екипите, стимулираща ли е средата и атмосферата, как се решават неразбирателствата зависи в най-голяма степен от начина, по който отделните личности взаимодействат по между си. А ключът към ефективното взаимодействие е именно в комуникацията. Това е причината с Re:Start да внедряваме онези комуникационни умения, които оказват най-силно влияние върху ефективното взаимодействие, а оттам – и върху бизнес резултатите.
Ако мениджърите отговарят за процесите и хората, то експертите обикновено са точката за контакт с клиентите. А удовлетвореността на клиентите в най-голяма степен се влияе от качеството на обслужване, което получават. Експертите са тези, които с уменията и поведението си правят продуктите успешни, а клиентите – лоялни. Затова развиването на техните умения и компетентности е базовата предпоставка за дългосрочния и устойчив успех на организациите. Re:Start-ирайки, ние се фокусираме върху ключови компетентности като разбиране на продукта, с който работят взаимодействие, базирано на клиентските нужди и потребителската стойност лична ефективност в работния процес и т.н.